Általános Szerződési Feltételek (Á.Sz.F)
1. Tartalom
érvényesség kezdete: 2018 01 01
Jelen általános szerződési feltételek a HouseService.hu (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.houseservice.hu weboldalon az Üzemeltető és a weboldalon felkínált árut (szolgáltatást) megrendelő személy (a továbbiakban: Ön ill. Vevő) (a továbbiakban a Szolgáltató és a Vevő együttes említése esetén: felek) között létrejött szerződés feltételeit tartalmazzák.
A Ptk. 205/A. § (1) bekezdése értelmében általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az egyik fél több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatároz, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.
A Szolgáltató tájékoztatja Önt, hogy érvényes megrendelést technikailag kizárólag olyan módon tud elküldeni a Szolgáltató részére, amennyiben jelen általános szerződési feltételeket elfogadja, így érvényesen elküldött megrendelés esetén Ön az általános szerződési feltételeket minden további jognyilatkozat nélkül elfogadja, különös tekintettel az Á.Sz.F 3. 7. és 8. Pontjában leírtakat!!
Amennyiben Vevő igénybe veszi a www.houseservice.hu weboldalak szolgáltatásait és Eladó internetes oldalán az Á.Sz.F. - ban meghatározott módon rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri és magára nézve kötelezőnek tekinti, egyúttal elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, annak minden egyes pontjával egyetért, különös tekintettel az Á.Sz.F 3. 7. és 8. Pontjában leírtakat és semmilyen körülmény között azt nem vitatja!
A megrendelő tudomásul veszi, amennyiben a Szolgáltató által kínált, bármely szolgáltatást, árut megrendeli, igénybe veszi a Szoláltató által részletesen meghatározott mindenkor érvényben lévő Á.Sz.F Feltételeit mindenféle kritérium nélkül kötelezően elfogadja, azokat nem vitatja, semmilyen módon és úton. Tudomásul veszi, hogy amely témákat a lenti pontokban a Szolgáltató részletezett, ahogyan a Szolgáltatás igénybevételének feltételeként megadott, szabályozott azt úgy abban a formában vitathatatlanul elfogadja és be is tartja, különös tekintettel az Á.Sz.F 3. 7. és 8. Pontjában leírtakra!
A weboldalainkon csak 18 életévét betöltött személy vásárolhat és adhat le megrendelést.
Az Á.Sz.F. az Eladó és az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Az Á.Sz.F. meg nem ismerése, nem mentesít a benne foglaltak alól, az ha Szolgáltatásainkat igénybe veszi, különös tekintettel az Á.Sz.F 3. 7. és 8. Pontjában leírtakat, kötelezően vonatkozik a megrendelőre, Vevőre!
1.0 Szolgáltató, Eladó adatai (Cégadatok): - továbbiakban Szolgáltató !
Üzemeltető: Lukács László Krisztián e.v. - HouseService.hu
Adóigazgatási azonosítószám: 60149699-2-26
Cégjegyzékszám: 18608098
Székhely: 6727 Szeged Dobogó u. 6/a.
Képviselő: Lukács L. Krisztián
Telefon: +36307144700
Web: http://houseservice.hu ; www.houseservice.hu
E-mail: office[at]houseservice.hu
Bankszámlaszám: MBH Bank 57600101-11089373-00000000
1.1 Speciális termékek (Szolgáltatások): Gyors Szerviz Szolgáltatás !
A szolgáltató tájékoztatja Önt, hogy a HouseService.hu által felkínált bizonyos termékek, Gyors Szerviz Szolgáltatások, egyedi jellegük miatt, telefonon is megrendelhetőek. A megrendelések, mivel egyediek és szóban hangzanak el, telefonon keresztül azokról hangfelvétel készül (szóbeli egyezség, szerződés, megállapodás), későbbi vitás kérdések tisztázásának, minőségbiztosítási céljául. A felvételeket, harmadik személynek nem adjuk ki, megőrizzük 1 évig, de legfeljebb a garancia időtartamáig, ha valamilyen anyag a szolgáltatás igénybevételekor felhasználásra került, majd törlésre kerülnek.
A megrendelés tárgyát képező szolgáltatás alatt felhasznált anyagok beregisztrálásra kerülnek a garanciális ügyintézés és a bonyodalmak elkerülése végett.
1.2 Ügyfél: - továbbiakban Vevő !
Az az ügyfél, aki a www.houseservice.hu weboldalak szolgáltatásait, áruit, telefonos felkereséssel megrendeli "elmondja" az eladónak a megfelelő adatok megadásával. Cím, Név, Probléma Típusa, Prioritás!
2. Szerződéskötés folyamata, annak létrejötte.
Megrendelés menete:
A webes felületen megadott kapcsolattartási formák igénybevételével, legtöbb esetben (Gyorsszolgálati szolgáltatás igénylésekor) Telefonhívással felveszi a kapcsolatot irodánkkal, majd közli, hogy milyen szolgáltatásra van igénye. A probléma pontos leírása mellett (kérjük, amennyire lehetséges minden apró részletet említsen meg a telefonban, mert csak úgy) tudjuk az ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kiajánlani!), telefonos kolléga, közli önnel az igényelt szolgáltatás díját, ami mindenkor Nettóban hangzik el, majd hozzáteszi, hogy +Áfa, +Anyag +Áfa. Az anyag a szolgáltatás igénybevételekor felhasznált anyag. (ha véletlen a nagy hajtás közepedte, nem hangzik el a +Áfa, az nem jelenti, hogy a kiajánlott ár az Bruttó ár! A kolléga is ember és, ahogy más úgy ő is tévedhet)
Pld: Nem tudja a kulcsot behelyezni a cilinderbe, szakemberünk megnézi és a helyszínen közli mi történt a zárral, valamint hogy hogyan tudja azt kinyitni!
A szolgáltatások díjai, napszakhoz és naphoz (hétvége, ünnepnap) képest változnak, ne lepődjenek meg, ha pénteken X+Áfáért megy ki, de Péntek este X+Y+Áfáért megy a Szervizes kolléga segíteni.
Figyelem, amennyiben önhibánkon kívül a munkavégzés meghiúsul, úgy abban az esetben a mindenkori alapdíj + Áfa + az aktuális útdíjat + Áfa + az össze járulékos díj + Áfa kiszámlázásra kerül! kiszállási díjat fogunk kiszámlázni!
Az anyagok díjai, Fix árúak. A diszpécser nem fogja tudni meghatározni a pontos anyag felhasználás összegét, erre ne is kérje, mert lehetetlenség! Azt csak is a helyszínre érkező Szakemberünk, a szemrevételezést követően tudja pontosan meghatározni. Az viszont előfordulhat, hogy miután megbontotta a zárrendszert kiderül, hogy más hibás alkatrész is van, amire ott azonnal a helyszínen ajánlatot ad!
Szerződés létrejötte:
Amikor ön felkeresi a céget, hogy problémája van, a diszpécser ajánlatot tesz a megrendelendő szolgáltatásra, majd várja, hogy ön azt el fogadja, vagy nem. Amennyiben elfogadja, már is létrejött a szerződés.
Avval, hogy bármely szolgáltatásunkat igénybe veszi, tanúsítja, hogy az A.SZ.F. ben leírtakat megértette és kötelezően tudomásul veszi magára nézve.
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az Á.Sz.F-et. Az oldalt használó felelőssége, hogy ellenőrizze az aktuális érvényes Á.Sz.F-et.
Form Típusok (rendelési lehetőségek):
- e-Mail: Megrendelési form kitöltése - itt a Vevő -nek megkell adnia a kiválasztott szolgáltatás pontos paramétereit, majd a személyes adataival, Név, Cím, Elérhetőségek, egy előre beállított protokol szerint, azt elküldeni az Szolgáltató -nak. Csak is egyedi esetekben, nem Gyorsszolgálati munkáknál elfogadott!
- Levél: Megrendelő levél küldése a Szolgáltató részére. - itt a Vevő -nek megkell adnia a kiválasztott szolgáltatás pontos paramétereit, majd a személyes adataival, Név, Cím, Elérhetőségek stb … Az ehhez szükséges formanyomtatvány oldalunkról letölthető …
- Telefon: Telefonon 99% ban csak így történik a megrendelés, a probléma és a személyes adatok bediktálása mellett! Telefonon való megkereséskor, kérjük ügyeljen arra, hogy az ön száma ki legyen jelezve, egyébként el fogjuk utasítani a hívását. Abban az esetben, ha nem volt látható száma és elutasításra került az ön hívása, legyen az éppen még akár SOS életmentéses eset is, a Szolgáltatót az abból eredő kellemetlenségért NEM LEHET OKOLNI, FELELŐSÉGRE VONNI!
A megrendeléskor bekért, megadott adatokat Cégünk bizalmasan kezeli, lásd az Adatkezelési nyilatkozat - HouseService.hu
Adatszolgáltatás:
Cégünk weboldalain bizonyos tartalmak (védett) megtekintése regisztrációhoz kötöttek. Pld Promóciók ...
Megrendelésekhez a Vevő (ügyfél) nek, kötelezően megkell adni, szolgáltatási helyet, pontos név, cím, telefonszámot, számlázási adatokat (név, cím), kapcsolattartási adatokat, telefonszámot a megrendelés pontosításához, kapcsolattartáshoz és visszaigazoláshoz kell megadni.
A szolgáltatás megrendelésekor, hibásan megadott adatok, miatt kialakuló kellemetlenségekért, károkért cégünk felelőséget nem vállal.
Alapszintű Tartalmak megtekintéséhez, nem szükséges megadni címet, telefonszámot. De felhívjuk figyelmüket, amennyiben a későbbiek folyamán rendelést küldenek be Cégünknek azt a szükséges adatok hiányában figyelmeztetés nélkül töröljük. Abban az esetben, ha valamilyen promóció van, nem tudja érvényesíteni hibás, hiányos adatok végett!
Bővebben lásd a Adatkezelési nyilatkozat - HouseService.hu cikket.
Rendelés leadása:
Telefonon, e-Mailben, vagy levélben történő rendelés leadásával, ha szolgáltatásunkat igénybe veszi, tanúsítja, hogy az A.SZ.F. ben leírtakat megértette és kötelezően tudomásul veszi magára nézve.
Visszaigazolás:
Rendelés beérkezését követően a Szolgáltató a Vevő által megadott módon – Telefonon adategyeztetés után ajánlatot tesz, majd annak elfogadása után elindul a megadott helyszínre a problémát elhárítani.
Tájékoztatás:
Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy az elfogadott szolgáltatás megrendelése szerződéskötésre irányuló ajánlatnak minősül, amely a megrendelés időpontjától számított 1 óráig köti a Vevőt, de legfeljebb az ajánlat tétel közben kiajánlott időtartamig, azaz ezen időtartam alatt a megrendelő köteles a szakember munkavégzésének lehetőségét biztosítani.
A Vevő által elküldött, megrendelt szolgáltatást a Szolgáltató köteles 15-45 percen belül, de legfeljebb az ajánlat tétel közben meghatározott időpontig megkezdeni. A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vevőt, hogy amennyiben a megrendelés elküldésétől számított 15-45 percen belül, de legfeljebb az ajánlat tétel közben kiajánlott időtartamig nem kezdi meg a szolgáltatást, abban az esetben a Vevőnek a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttsége megszűnik, szerződési kötelezettsége alól mentesül. A Szolgáltató tájékoztatja továbbá a Vevőt, hogy amennyiben a megrendelés elküldésétől számított 15-45 percen belül, de legfeljebb az ajánlat tétel közben kiajánlott időtartamig a megadott helyszínen a szolgáltatás megkezdéséhez megjelenik, úgy a felek között a szerződés érvényesen létrejön.
A Szolgáltató a szerződés terhére, abban az esetben, ha egy SOS életmentés, életveszély elhárítási Szolgáltatás igénybevételére irányuló megrendelés érkezik, mindenféle jogi sérelem nélkül felülbírálhatja a szolgáltatási sorrendet, az SOS vészhelyzet elhárítását helyezve a korábban leadott egyéb, nem SOS Szolgáltatási megrendelések elé!
Vevő tudomásul veszi, hogy ilyen esetben a Vevő Szolgáltatóval szemben kártérítési igénye kizárt.
Figyelem, amennyiben önhibánkon kívül a munkavégzés meghiúsul, úgy abban az esetben a mindenkori alapdíj + Áfa + az aktuális útdíjat + Áfa + az össze járulékos díj + Áfa kiszámlázásra kerül! kiszállási díjat fogunk kiszámlázni!
A Szolgáltató közli a Vevővel, hogy az SOS Szolgáltatás megrendelés és prioritás végett a korábban kialakult Szerződés nem válik semmissé. A Szakember automatikusan meg fog jelenni a megadott helyszínen, ahol a vevőnek biztosítania kell a munkavégzés lehetőségét! A szolgáltató közli a vevővel, hogy ha a megrendeléstől eláll, türelmetlenség végett és azt nem közli a Szolgáltatóval, aki megjelenik a megadott címen, abban az esetben kiszállási díjat fog kiszámlázni, Amit az Á.Sz.F. re hivatkozva be is fog hajtani!
A Szolgáltató közli az ügyfeleivel, hogy az Életveszélyhelyzet elhárításához megrendelt Szolgáltatás mindenek előtti prioritást élvez!, ilyen esetben a szolgáltató, gondolkodás nélkül előre sorolja az SOS élet mentési Szolgáltatást.
Gyermek, kiskorú életveszélyhelyzet esetén a Zárnyitás, Ajtónyitás Szolgáltatás díjmentes!
A Szolgáltató közli a megrendelővel, hogy sajnos előfordulhat, hogy a közúti forgalomban résztvevő autósok, buszosok, és más járművel közlekedő emberek akadályoztatása végett nem tud odaérni időben a helyszínre. Ilyen esetben a Szolgáltató előre is bocsánatát kéri, de önhibánkon kívüli akadályoztatásért nem tudunk felelni!
3. Személyes adatok igazolása, jogszerűség fennállásának bizonyítása érdekében:
A Szolgáltató közli a Vevővel, hogy a Jogszerűség igazolására, bármely iratát bekérheti, még a megadott helyszínre való elindulás előtt! Az így bekért iratokat, a Szolgáltató megfelelő módon azt szigorúan, csak a jogszerűség igazolásának tényeként kezeli, azt harmadik személynek ki nem adja! Ezen iratok másolatát, képek, stb... 1 évig őrzi meg a visszaélések elkerülése végett, majd törli azokat!
Ezen iratok lehetnek:
- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- Tulajdoni lap
- Bérleti szerződés
4. Vidéki, Készenléti Időben Történő Munkavégzés
A munkavégézhez való elindulás előtt, ha a Szolgáltató kérdésesnek találja a megrendelés hitelességét, úgy abban az esetben is bekérheti a fenti iratokat, amennyiben nem találja megfelelően alátámaszthatónak a munkavégzés felhívásának szándékát, azt elutasíthatja mindenféle jogi következmény nélkül!
Előre fizetés:
Az adott díjszabást befolyásoló tényező figyelembevételével módosított mindenkori alapdíj + Áfa, valamint a megrendelő által megadott cím szerinti útdíj + Áfa előre egy fizetési link megküldésével megfizetendő. Ezen fizetés a SumUp Terminál üzemeltetőn keresztül lesz levonva, bankártya adatok megadásával! Mind egy egyszerű online vásárlás!
- Normál időben 9-15 órán belüli időszakban Szeged körtöltésen kívül, minden esetben!
- Készenléti időben 9-15 órán kívüli időpontban Szeged körtöltésen belül is minden esetben!
A kellemetlenségekért elnézésüket kérjük, de a komolytalan ügyfelek miatti többszöri eredménytelen kiszállásnak köszönhető a vezetőség döntése! Bízunk abban, hogy meg értik és elfogadják, együttműködőek lesznek, hogy tudjunk segíteni!
Bekérhető igazolási formák:
- Személyi igazolvány befényképezve háttérben a munkavégzés helyén található ingatlannal, utcanévvel, házszámmal
- Lakcímkártya befényképezve háttérben a munkavégzés helyén található ingatlannal, utcanévvel, házszámmal
- Tulajdoni lap
- Bérleti szerződés
- Megrendelő arcának befényképezése háttérben a munkavégzés helyén található ingatlannal, utcanévvel, házszámmal
Nem összevágott, külön, külön elküldött fotókról van szó!!!
Amennyiben a Vevő, megrendelő erre nem hajlandó úgy a megrendelés, szerződés semmisnek tekintendő!
A megrendelő, azaz ön köteles igazolni a személyes adatait, valamint a jogszerűség fennállásának meglétét. Személyes okmányok, tulajdoni lap, biztosítási kötvény stb ... Amennyiben Szakemberünkben bármilyen jellegű kétely támad a jogszerűség fennállásával kapcsolatban, úgy rendőri intézkedést kérhet és önt addig meggátolhatja a helyszín elhagyási szándékában.
5. A szerződés tárgya
A felek közötti szerződés a Szolgáltató www.houseservice.hu honlapjának Szolgáltatások közül a Vevő által kiválasztott és megrendelt Szolgáltatások igénybevételére (a továbbiakban: áru). irányul.
Az adásvétel tárgyát képező áru, jelen esetben pld.“Zárnyitás" lényeges tulajdonságai a megfelelő menüpont alatt kerülnek feltüntetésre.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt arról is, hogy az Szolgáltatásra vonatkozóan a fentieken túlmenően is a Vevő e-mail útján történő megkeresésére ill. telefonon tájékoztatást nyújt. A Szolgáltatónak ugyanakkor a kiajánlott Szolgáltatás helyszínen való megfelelőségére,(a probléma teljes ismerete hiányában) nem áll módjában tájékoztatást nyújtani arra vonatkozóan, hogy a Vevő által leírt problémára kiajánlott Szolgáltatás annak elhárítására megfelelő ill. elégséges-e.
Utóbbi tájékoztatás kifejezetten a helyszínre érkezve -a probléma megtekintését követően- annak ismerete birtokában lehetséges, így erre vonatkozóan a Szolgáltató javasolja, a megadott helyszínen SZAKEMBER véleményét kikérni.
6. Szolgáltatásdíj, kedvezmények, útdíj díj, egyéb költségek
A szerződés tárgyát képező áru vételára -további, alább részletezett kedvezmények hiányában- a hivatalos Nettó vételár.
A hivatalos Nettó vételárat csökkentő lehetséges kedvezmények: ún. törzstagi % ill. ún. Kedvezmény.
Az ún. törzstagi visszatérítés összege az ügyfél besorolásához van igazítva %-os arányban.
Az ún. kedvezményt a Szolgáltató adja a Vevő részére. Nem jár, adható és a helyszínen felülbírálható!
A Szolgáltató mindenkor Nettó árakat közöl a vevővel. Ha nem mondja, hogy + Áfa, akkor is NETTÓ összegről beszél. A +Áfa nem közlésének oka, a sok bejövő hívás kezelése.
A Vevő által fizetendő vételár a hivatalos Nettó vételár + a mindenkori Áfa nak az esetleges törzstagi % és kedvezménnyel csökkentett összege.
A Szolgáltató egyes Szolgáltatások megvásárlása esetén -minden további díj vagy költség felszámítása nélkül- ajándékutalványt adhat a Vevő részére. Az ajándékutalvány a Vevő választása és a pillanatnyilag rendelkezésre álló készlet alapján a Szolgáltató által meghatározott módon vehető igénybe!
Bizonyos Ajándékutalványok, csak az Ajándékutalványon feltüntetett kedvezményre használható fel.
Ajándékutalványt átruházni, annak névértékét készpénzre beváltani nem lehet!
A Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által megadott ún. akciós árak a megadott időpontig, valamint az akció visszavonásáig érvényesek.
A Szolgáltató kijelenti, hogy bármilyen jellegű általa biztosított kedvezmény adás mértékét módosíthatja, vagy bármikor azt visszavonhatja előzetes bejelentés nélkül.
Ezen okból adódó károkért, kellemetlenségekért a Szolgáltató felelőségre nem vonható!
7. Elállási jog
A Szolgáltató közli a Vevővel, hogy bármilyen jellegű szolgáltatás megrendelésétől elállhat, a megrendelés leadásának pillanatától számított 4 percig, vagy ha SOS Szolgálati igény merül fel és a Szakember közli a megrendelővel, hogy késni fog, abban az esetben akár azonnal felmondhatja a megrendelést, minden következmény nélkül!
A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vevőt, hogy A „távollevők között kötött szerződésekről szóló”, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet és a 213/2008. (VIII. 29.) Kormányrendelet,
„az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről”
A szóban, telefonon, megfelelő időben, ideig leadott elállási nyilatkozat a jelen szerződést felbontja.
Érvényes elállási nyilatkozat esetén a nyilatkozatnak a Szolgáltatóhoz történő megérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul, törli a megrendelő Szolgáltatás iránti igényét és azt közli a szakemberrel.
A jogszabályi rendelkezések értelmében érvényes elállás esetén a Vevőnek nincs anyagi kötelezettsége a Szolgáltató felé.
Amennyiben érvénytelen az elállás, abban az esetben a Szolgáltató un. egyszeri kiszállási díjat fog a Vevőnek kiszámlázni, amit a Vevő köteles kifizetni!
A Szolgáltató kijelenti, hogy a nem érvényes elállás miatt kialakuló költségeket a Vevő köteles megtéríteni!
A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vevőt, hogy elállási nyilatkozatát a Szolgáltató telefonján Szóban, vagy e-mail-címére küldheti meg.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
- Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
- Ha a szolgáltató önhibáján kívül, meghiúsul a munkavégzés!
Figyelem, amennyiben önhibánkon kívül a munkavégzés meghiúsul, úgy abban az esetben a mindenkori alapdíj + Áfa + az aktuális útdíjat + Áfa + az össze járulékos díj + Áfa kiszámlázásra kerül! kiszállási díjat fogunk kiszámlázni!
8. Ár Garancia: (bármikor visszavonható Szolgáltatás!)
Ár garanciát vállal cégünk egyedüli kén a Záras cégek között, csak is a 100% os Vásárolói Lojalitás végett, a békés megoldások érdekében.
Mikor nem tudja igénybe venni az Ár Garancia Szolgáltatást:
- SOS, Sürgősségi, Éjjeli Szolgáltatás megrendelésekor a munka elvégezte után
- Hétvégén, normál munkaidőn kívül, Ünnepnapon, megrendelt Szolgáltatás igénybevételekor, a munka elvégezte után
- Elvégzett munka után, amit ön rendelt meg az előzetesen bemondott, szolgáltatási díj és hozzávetőlegesen megadott anyagár, az ön által bemondott probléma, elmondás alapján, amivel nincs minőségi kifogás, igazából a szolgáltatásaink egyedisége végett nem fogadunk el reklamációt!
Tudnia kell:
- A helyszínen, ha ön többlet munkát végeztet szakemberünkkel, annak többlet díja is keletkezik, főleg a felhasznált anyagok tekintetében.
De a mi cégünk vállalja, még az árainkkal való problémák kezelését is! Ezért is biztosítjuk ügyfeleinknek az Ár Garancia lehetőséget!
Amennyiben bármilyen jellegű panasza lenne árainkkal, átadott munkánkkal kapcsolatban és azt megfelelően alá is tudja támasztani, akkor cégünk kivizsgálja a problémát és a kivizsgálás eredményéről tájékoztatja önt.
Milyen panaszai lehetnek:
- Szolgáltatási árak, túl magasak az áraink
- Felhasznált anyagok árai túl magasak, drágák
- Az elvégzett munka nem megfelelő minőségű
- Az elvégzett munka ár érték aránya nem megfelelő
- Szakmeberünk magatartására vonatkozóan van problémája
- A Szolgáltatás minőségét tekintve van problémája
- A kiérkezés pontosságával van problémája
Amennyiben panasszal él bármilyen a fentebb felsorolt pontokat illetően, azt meg kell indokolnia, igazolnia kell állítását, csak is abban az esetben áll módunkban a panaszát kezelni.
Nem áll módunkban telefonos megkeresés által bejelentett panaszt kezelni, azt csak is írásos formában Székhelyünkre eljuttatva, vagy hitelesített formában, aláírva, emailban elküldve a megadott eMail címre.
Nem áll módunkban, nem hivatalos cégek, mondva csinált szakemberek, szomszédok által bemondott valamire reagálni. Ha Ön úgy érzi, hogy ezek tudatában az elvégzett munkával kapcsolatosan problémája van és azt felénk érvényesíteni is akarja, akkor kérjük jelezze felénk, amit haladéktalanul kivizsgálunk és a kivizsgálás eredményéről értesíteni fogjuk.
Indokolt esetben Lehetséges megoldások:
- Amennyiben úgy látjuk, hogy jogos a panasz, abban az esetben x % díj visszatérítés
- Drágább, még jobb minőségű anyag felkínálása beépítésre
- Egy következő munka Szolgáltatási díjmentes kivitelezése
Amennyiben mégis úgy érzi ügyfelünk, hogy az elvégzett munka minősége és díja igen csak kifogásolható és azt megfelelő érvekkel alá is tudja támasztani, de nem kívánja igénybe venni cégünk által felkínált lehetőségek egyikét sem:
- Telejes Szolgáltatási díj, valamint anyagdíj visszatérítése (ilyen esetben az anyagot visszabontjuk, eltávolítjuk és elszállítjuk a helyszínről)
A visszabontott anyagok miatt zárhatatlanná vált ingatlan zárhatóságáról őnnnek kell gondoskodnia!
Az anyagok visszabontása, Szolgáltatási díj, valamint az anyag vételár visszafizetésének menete:
- Cégünk megjelenik egy előre egyeztetett időpontban, amikor a telepített anyagokat vissza tudja bontani csak is az eredetileg megbízó személy jelenlétében!
- A visszabontott anyagoknak sértetlennek, maradéktalanul meg kell lenniük, különben nem áll módunkban a problémát kezelni! Nem lehet semmiféle mechanikai sérülés, kulcsvesztés stb.., ami a nem rendeltetésszerű használatból ered!!
- Önök által kiválasztott másik cég, elvégzi a munkát
- Ellenőrizzük az ön jelenlétében, hogy a munka mind tartalmilag, mind pedig minőségileg megegyezik, a cégünk által előzőleg elvégzett munkájával
- Dokumentálás, majd adatok átadása
- Cégünk által ön felé kiállított Számla Sztornózása. Számla hiányában csak is a Nettó összeg 90% át van módunkban visszatéríteni Önnek.
- Elismervény kitöltése, melyben cégünk vállalja 15 napon belüli költség térítést az ön által választott záras cég felé, valamint a külömbözetet Ön felé, banki átutalással.
Meddig van ideje benyújtani a panaszát:
- A munka átadásának időpontjától számított 1 hétig, azaz 7 napig, amibe a hétvége is beleszámít, a 0-24 órás ügyeletünk végett!
- A panasz benyújtási idő semmiféleképp nem hosszabbítható, toldható 7 nap, semmivel sem több!
Köteles -e igazolni állítását,
- Igen minden esetben, alá kell támasztania panaszát
Mivel tudja igazolni állítását, a munka elvégzését:
- Más cég hivatalos árajánlata a munka és anyagok ugyan olyan minőségre vonatkozóan, pontos műszaki tartalommal, leírással.
- A más cég által elvégzett munka átadásának, hiteles számlájával
Amennyiben a fenti feltételek megléte nélkül, kezdeményez panasz benyújtást, úgy nem áll módunkban azt az ön számára megfelelően kezelni.
Cégünknek fontos a megelégedett ügyfél, nem méltányolja a rossz hírkeltést, ezért is biztosítja ügyfelei számára azÁr Garancialehetőséget. De figyelmeztetjük panaszos ügyfelünket, akik nem jelzik, vagy a megadott feltételeknek nem megfelelve úgy érzik, hogy bosszúból cégünk rossz hírnevét keltik úgy azt a meglévő adatok, alapján bírósági úton "rossz hir keltés néven" bepereljük!
Milyen adatok adhatóak át peres ügy kezelésére:
- Név
- Telefonszám
- A végzett munka címe
- A végzett munkáról , előtte - utána fotó
- Hangfelvétel a megrendelésről
- Írásos bizonyítékok, VIBER, MSN, SMS stb ...
Bővebben az Ár Garanciáról a Garancia Szavatosság, Jótállás menüpont alatt tájékozódhat. Bővebben ...
9. Megrendelői, Vásárlói szerződés szegés:
- Megrendelő eláll a szerződéstől, a megadott határidőn túl, majd az így keletkezett költséget nem téríti meg a Szolgáltatónak, azaz nem hajlandó a kiszállási díjat megfizetni ...
- Hamis, vagy nem létező címet ad meg, mjad amikor a Szolgáltató kiérkezik, elérhetetlenné válik ...
Ilyen esetekben a Szolgáltató, nem fog könyörögni a Megrendelőnek, egyszerűen beregisztrálja a megrendelő általl megadott adatokat, Telefonszámot és címet stb... egy Black List, Fekete Lista nevű adatbázisba.
Minden egyes rendeléskor összeveti az új megrendelő adatait a már meglévő adatbázissal és, ha az illetőnek bármely adata Fekete listás, abban az esetben a Szolgáltató figyelmezteti a megrendelőt és semmisnek veszi a megkeresést, amiért felelőség a Szolgáltatót semmilyen körülmény között sem terheli!
A Szolgáltató az ilyen megrendelő ellen, amennyiben kárt okozott a Szolgáltatónak úgy a megadott adatok alapján, telefonszám, cím stb... Szerződésszegés végett kártérítési pert indít.
Balck List (Full):
Egy olyan lista, ahova a mindenkor érvényben lévő Á.Sz.F megsértőit az összes megadott adattal beregisztrálja a cég, amit folyamatosan kontrollál!
Black List (simple): Szégyenfal
Egy olyan lista, ahova a mindenkori érvényben lévő Á.Sz.F megsértőit csak a telefonszám és cím adattokkal beregisztrálja a cég, amit folyamatosan kontrollál és közzétesz a weboldalain!
- Online megtekinthető! (egyenlőre, csak regisztrált felhasználók láthatják)
- Más Gyors Szolgálatú cégek számára elérhető!
A Szolgáltató a Black Listára felkerült megrendelői adatok (szégyenfalon való) bemutatásának jogosságát mindenkor tudja igazolni, (hangfelvétel a hamis megrendelés leadásról.
A Black Listára bekerülő megrendelő adatait, a felkerülési ok, Szolgáltatónak okozott kár megtérítése után automatikusan töröljük!
Indoklás:
Cégünk alkalmazottjai EMBEREK, nem gépek, Ők is szoktak pihenni és családjaik is vannak. Nagyon szívesen segítenek Önön, Önökön, Önnek, Önöknek, de a tréfát nem tolerálják! Mivel az így vesztegetett idő, mások esetleges mentésének meghiúsulását is okozhatják, de egy éjjeli kamu riasztás sem kellemes. Az így keletkezett többlet költséget cégünknek kell elviselnie, nem utolsó sorban Szakemberünk felesleges útba indulását okozhatja!
Ezért, ha valaki egy ilyen nagyon komoly dologból űz viccet, más komoly problémájú, potenciális ügyfél és a Cégünk károsodását okozva avval, az hozzájárul a hamis megrendeléskor megadott adatainak a Black List Full és Simple -ben való rögzítéséhez! Ezt nem vitathatja, semmilyen módon! Az ide felkerült adatok törlését a keletkezett kár megtérítése után kérheti jogosan!
10. Irányadó nyelv, jog, bírósági illetékesség
Jelen szerződési feltételek, ill. az ezek alapján létrejövő szerződés nyelve függetlenül a felek közötti esetleges egyéb kommunikáció, elektronikus levelezés nyelvétől- a magyar.
Jelen szerződési feltételek, ill. az ezek alapján létrejövő szerződés vonatkozásában a Magyarország joga az irányadó. A felek közötti jogviszony vonatkozásában ezen belül -többek között- az alábbi jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni:
- A Magyarország Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény;
- Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
- A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet;
- Az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Kormányrendelet;
- A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
- Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet;
- A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. GKM rendelet;
- A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény.
Felek a jelen szerződéssel összefüggésben felmerülő jogvitákat igyekeznek békés úton rendezni, ennek sikertelensége esetén alávetik magukat -értékhatártól függően- a Szegedi Városi Bíróság ill. a Csongrád Megyei Bíróság kizárólagos illetékességének.
11. Adatvédelem
A Vevő személyes adataival történő visszaélés megelőzése érdekében a megadott adatok kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően történik a Szolgáltató által közzétett Regisztrációs, adatok védelme és az új GDPR szabályozása szerint.
12. Panaszkezelés
Hogyan tudja panaszát jelezni felénk:
- írásos formában cégünk székhelyére, cégünknek címezve a levelet
- emailban hitelesített formában, aláírva, be szkennelve
Mit, milyen adatokat kell elküldeni cégünknek panasz esetén:
- Panaszt benyújtó személyes adatai, név, lakcím, telefon
- Szolgáltatás megrendelőjének adatai, név, lakcím, telefon
- Szolgáltatás igénybevételének a címe
- Szolgáltatás igénybevétel ideje Dátum, Óra, Perc
- Szolgáltatás formája, leírása, milyen jellegű Szolgáltatást rendelt
- Előzetesen adott árajánlat összege, esetlegesen anyagot illetően is
- Panasz leírása, mi a probléma
- Elérhetőségi adatok abban az esetben, ha máshova kéri a választ
- Ha telefonos megkeresést kér jeleznie kell
- Alátámasztó dokumentumok, máscég ajánlata stb...
- Esetleges közös megegyezéses megoldás leírása, ajánlat a megoldásra
Panaszkezelés Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
13. Vegyes rendelkezések
Jelen általános szerződési feltételek alapján létrejött szerződés valamely rendelkezésének érvénytelensége (részbeni érvénytelenség) esetén az egész szerződés csak akkor dől meg, ha azt a felek az érvénytelen rész nélkül nem kötötték volna meg. Ugyanakkor amennyiben a Vevő a Ptk. 685. § d) pontja alapján fogyasztónak minősül, úgy a létrejött szerződés részbeni érvénytelenség esetén is csak akkor dől meg, ha a szerződés az érvénytelen rész nélkül nem teljesíthető.
Jelen általános szerződési feltételeket a Szolgáltató egyoldalúan jogosult módosítani, az egyes módosítások előtt a megelőző állapotot archiválja és eltárolja. Az általános szerződési feltételek módosítása kizárólag a módosításnak a Szolgáltató www.houseservice.hu honlapján történő közzétételét követően leadott megrendelések alapján létrejött szerződések vonatkozásában érvényesek.