wpa84fa85b 1a

 

 

 

SOS >    +36/30-714-4700    < SOS

Zárnyitás, Zárcsere, Zárszerelés, Zárbeállítás, Zárátállítás, Zárjavítás, Ajtónyitás, Ajtójavítás, Ajtóbeállítás, Ajtózárcsere, Ajtózárnyitás, Ajtózár beállítás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Szerviz, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Javítás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Szerviz, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Javítás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Nyitás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Nyitás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtózár Nyitás, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablakzár nyitás, Zárnyitás 0-24, Zárcsere 0-24, Zárszerelés 0-24, Zárbeállítás 0-24, Zárátállítás 0-24, Zárjavítás 0-24, Ajtónyitás 0-24, Ajtójavítás 0-24, Ajtóbeállítás 0-24, Ajtózárcsere 0-24, Ajtózárnyitás 0-24, Ajtózár beállítás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Szerviz 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Javítás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Szerviz 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Javítás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Nyitás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Nyitás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtózár Nyitás 0-24, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablakzár nyitás 0-24, Zárnyitás 0-24 Szeged, Zárcsere 0-24 Szeged, Zárszerelés 0-24 Szeged, Zárbeállítás 0-24 Szeged, Zárátállítás 0-24 Szeged, Zárjavítás 0-24 Szeged, Ajtónyitás 0-24 Szeged, Ajtójavítás 0-24 Szeged, Ajtóbeállítás 0-24 Szeged, Ajtózárcsere 0-24 Szeged, Ajtózárnyitás 0-24 Szeged, Ajtózár beállítás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Szerviz 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Javítás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Szerviz 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Javítás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Nyitás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Nyitás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtózár Nyitás 0-24 Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablakzár nyitás 0-24 Szeged, Zárnyitás Szeged, Zárcsere Szeged, Zárszerelés Szeged, Zárbeállítás Szeged, Zárátállítás Szeged, Zárjavítás Szeged, Ajtónyitás Szeged, Ajtójavítás Szeged, Ajtóbeállítás Szeged, Ajtózárcsere Szeged, Ajtózárnyitás Szeged, Ajtózár beállítás Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Szerviz Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Szerviz Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtó Nyitás Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablak Nyitás Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ajtózár Nyitás Szeged, Műanyag Nyíló, Bukó Nyíló Ablakzár nyitás Szeged,

 

 

 

Belépés  \/ 
x
x
x

Figyelmeztető Cikk

Kiskorú gyermek, Gondozott életveszély helyzet, kezelése, teendő, elhárítása…

Bővebben ...

Belépés - Regisztráció

Regisztráció egyenlőre nem elérhető, a szolgáltatásokat ettől függetlenűl meg lehet rendelni.

A House Service ® Team extra szolgáltatásainak használata, valamint weboldalain található bizonyos tartalmainak (védett) megtekintése, regisztrációhoz kötött!

Belépés - Regisztráció menete:

 

 
A modul jobb felül található.

Oldalunkon egyedi beléptető és regisztrációs (Login rendszer) lehetőséget biztosítunk a Felhasználóink részére. 

A regisztráció lehetséges közösségi (Social) Facebook, Google, és Twitter oldalakon használt adatokkal is. Előnye a gyorsaság, mivel általában mindenkinek van valamilyen közösségi (Social) pld. Facebook fiókja és abba szinte folyamatosan be is van jelentkezve így a rendszer azt érzékeli és nem kéri, hogy manuálisan töltse ki a kötelező mezőket, miközben semmilyen más adatot nem kér le a Social rendszerből, csak az illető email címét és nevét. A belépéshez szükséges jelszót a rendszer automatikusan legenerálja, amit a megadott email címre a regisztrációs szándékot megerősítő linkel, valamint a belépéshez szükséges valamennyi adattal együtt elküld a felhasználónak.

A megerősített regisztrációs szándék után az Adminisztrátor felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon, siker esetén aktiválja a regisztrációt, majd adatot egyeztet.

Regisztrációt követő eljárások:

- hagyományos módon történt regisztrációt követően az Adminisztrátor felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon a regisztrálni szándékozóval, siker esetén a regisztrációt aktiválja, majd adatot egyeztet a Felhasználóval.

- a közösségi (Social) Facebook, Google, és Twitter lehetőségek valamelyikével történő regisztrációt követően, a regisztrálni szándékozónak a regisztrációs szándék megerősítése után a küldő email címre válaszolva meg kell küldenie a kapcsolattartási telefonszámot, az aktiválás csak is az után lehetséges, az Adminisztrátor felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon a regisztrálni szándékozóval, siker esetén a regisztrációt aktiválja, majd adatot egyeztet a Felhasználóval.

A regisztráció befejezése az adategyeztetésel zárul, amikor is az Adminisztrátor a megadott telefonszámon felveszi a kapcsolatot a regisztrálni szándékozó Felhasználóval, majd segít a Felhasználónak, az adatok helyes megadására.

Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, abban az esetben a regisztrációs szándékot elutasítjuk és az adott fiók befagyasztásra kerül.

Amennyiben a House Service ® Team adott szolgáltatások igénybevételéhez szükséges lesz további adatra, azt jelezni fogjuk, illetve a rendszer kérni fogja azt. Érdemes regisztráció után a profil adatokat, megnézni, és azokat kiegészíteni a még meg nem adott, be nem kért adatokkal.

Belépés saját fiókba (regisztrált felhasználó)

A Belépés menüre  kattintva tud belépni a már regisztrált Felhasználó.

Lehetőségek:

1. manuális:

  • a hagyományos módon történt regisztrációval rendelkező Felhasználóink, használhatják ezt a módot, ahol megadják felhasználó nevük, vagy email címük és jelszavuk majd rákattintatnak a belépés gombra. Az adatokat meglehet jegyeztetni a rendszerrel így a következő belépésnél már ez is " automatikus rendszerűvé válik)

2. automata:

  • a közösségi (Social) Facebook, Google, Twitter regisztrációval rendelkező Felhasználóink, használhatják ezt a módot, ahol egyszerűen rákattint a felhasználó által használt (regisztrált) közösségi (Social)  oldal ikonjára és a rendszer ezt követően minden egyéb adat bekérése nélkül automatikusan be fogja léptetni, amennyiben nem léptette ki magát az adott utolsó bejelentkezése óta az adott közösségi (Social) oldalról. Amennyiben mégis kiléptette magát, abban az esetben sincs baj, mert automatikusan felugrik egy oldal és ott megkéri a Felhasználót, hogy lépjen be, majd a rendszer így már automatikusan belépteti a Felhasználót. 
Új fiók regisztrálása (új felhasználó)

A Regisztráció menüre  kattintva tudja létrehozni a saját profilját az új Felhasználó..

A kötelező mezők megfelelő kitöltése nélkül, a regisztráció nem lehetséges!

Lehetőségek:

1. manuális:

  • a regisztrációhoz szükséges adatbekérő form kitöltése manuálisan történik, kérjük ügyeljen az adatok pontos megadására. 

2. automata: (amennyiben van közösségi oldalon regisztrációja)

  • rákattint a Felhasználó az által használt közösségi (Social)  oldalak ikonjára.
  • a rendszer csak is a legfontosabb adatokat kéri le, (email és név) ezért kérjük regisztráció után a profil szerkesztése menüpontban javítsa és egészítse ki a hiányzó adatokat.
  • a rendszer annyira intelligens, hogy ha a közösségi (Socal) lehetőségek valamylikével regisztrált, pld. Facebook (tesztel) akkor nem kell többé begépelni nevét, jelszavát, amennyiben használja a közösségi (Social) Facebook oldalt és nem lépteti ki magát, a rendszer azt érzékeli és nem kéri, hogy manuálisan töltse ki a kötelező mezőket, miközben semmilyen más adatot nem kér le a Social rendszerből, csak az illető email címét és nevét. Az adott közösségi (Social) Facebook oldal ikonjára kattintva, a rendszer azonnal beregisztrálja és belépteti a Felhasználót.
  • ebben az esetben a kapcsolat felvételi telefonszámot a felhasználónak kell megadnia. A telefonszám, az Adminisztrátori kapcsolat felvételhez, valamint adategyeztetéshez kell. lásd Regisztrációs adatok megadása lentebb ...

Mezők kitöltése:

  • a mezők kitöltéséhez használható karakterek, valamint a formátumok korlátozottak. Kérjük a Magyarországi normáknak megfelelően adja meg az adatait, amennyiben nem az adott mezőnek megfelelő karaktert, valamint formátumot használ a rendszer a megadott adatot nem hagyja jóvá, amire figyelmezteti a felhasználót és közli a megfelelő adatformátumot. A jóváhagyást az adat előtt egy pipa jelzi.


bővebben lásd Regisztrációs adatok megadása lentebb ...

Regisztráció aktiválása:
  • az aktiválás, csak is az új Felhasználó által megerősített regisztrációs szándék után, (amit a megadott email címre kiküldött megerősítő linkre kattintva tud megtenni) az Adminisztrátori adategyeztetés után, (ami a megadott telefonszámon való kapcsolatfelvétel útján történik) valósul meg.
  • amennyiben a kapcsolatfelvétel nem sikerül úgy az Adminisztrátor a Felhasználó regisztrációs kérelmet azonnal elutasítja.
  • sikeres kapcsolatfelvétel esetén végrehajtják az adat egyeztetést.
  • ha minden adat megfelel a House Service ® Team elvárásainak, akkor a regisztrációt az Adminisztrátor jóváhagyja és a felhasználó megkapja a jogosultságot a House Service ® Team valamennyi szolgáltatásainak igénybevételéhez, valamint a House Service ® Team által üzemeltetett weboldalak "védett" tartalmainak megtekintéséhez.
A Login rendszerről:

A modul használatának előnyei:

  • gyors és kényelmes
  • nem kell elhagyni az éppen olvasott tartalmat
  • az adatok megadásánál a rendszer figyelmezteti a Felhasználót, ha nem megfelelő formátumot, vagy adat típust használ.
  • lehetőséget biztosít közösségi (Social) Facebook, Google, Twitter oldalakon használt adatokkal való be lépés, regisztrációs lehetőségek  csak fő adatokat kérnek le ... (a kapcsolat felvételi telefonszámot a Felhasználónak külön meg kell adnia lásd Regisztrációs adatok megadása lentebb ...)
  • közösségi (Social) Facebook, Google, Twitter regisztrációval rendelkezők, jelszó módosítását a rendszer automatikusan követi nem kell megadni azt külön, csak katt a megadott közösségi (Social) Facebook, Google, Twitter oldal ikonjára és már benn is van a Felhasználó.

A modul használatának hátrányai:

  • A közösségi (Social) lehetőséggel való regisztráció utáni adatok kiegészítése, pontosítása elkerülhetetlen. Email-ban visszaküldött telefonszám.
  • Ha a közösségi (Social) Facebook, Google, Twitter oldalakon használt adatokkal regisztrált a Felhasználó, akkor az ott használatos, több esetben nem megfelelően megadott adatokat használja fel a rendszer, ezért az adatokat regisztráció után minden esetben lekell ellenőrizni és azt ki kell javítani, valamint a hiányzó adatokat pótolni kell.
Az Adminisztrátor kapcsolatfelvételkor segíti a Felhasználót, az adatok helyes megadására.
Ha a Felhasználó nem tesz eleget a House Service ® Team írott, szabályzatainak ill, az Adminisztrátor felkérésének (a megadott időn belül), akkor a regisztrációs igényét befagyasszuk. 

A modul szolgáltatásai:

  • tartalom böngészése közben egyszerű be - ki lépés, regisztrálás úgy, hogy nem kel elhagyni az éppen olvasott tartalmat.
  • közvetlen profil elérés, annak szerkesztése (olvasott tartalom elhagyásával jár)
  • közösségi (Social) (Facebook, Google, Twitter) oldalakon használt adatokkal való be lépés, regisztrációs lehetőségek  csak fő adatokat kérnek le ...

A közösségi (Social) (Facebook, Google, Twitter) modul működési elve:

Sokaknak piszkálhatja a fantáziáját az a kérdés, hogy " igen közösségi (Social) lehetőség, de még is milyen adatokat kér be a rendszer és mit csinál azokkal, hol tudom azt megnézni, módosítani és, akkor ez is egy lájkolj dolog?"

Válaszok:

1. Adatok:
 
 - A modul egyenlőre csak is az alap adatokat kéri be, mik is ezek:
  • Bekért adatok:
1. email cím közösségi (Social) oldalon használt  
2. név a közösségi (Social) oldalon megadott név, már említettük, hogy sajnos az ott megadott formátumban hozza át és az sokszor nem épp a Magyarországi normáknak megfelelő módon van megadva.
  • Nem bekért adatok:
1. jelszó (a rendszer automatikusan generál egy jelszót, amit elküld emailban a felhasználónak, aminek semmi köze sincs a közösségi (Social) oldalakon használt jelszóhoz.
2. születési adatok
3. lakhely
4. telefonszám (a kapcsolatfelvételhez szükséges, megadásának módját lásd Regisztrációs adatok megadása lentebb ...
5. a bekért adatokon kívüli összes adat
 
A fejlesztők tervezik a modul bekérendő adatainak bővítését ha ez megtörténik, időben jelezve lesz.
 
 - Adatok elhelyezése:
  • A Felhasználók regisztrációs adatait a House Service ® Team védett biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azt harmadik félnek a House Service ® Team nem szolgáltatja ki. ... Lásd Regisztrációs adatok védelme fejezet.
 - Adatok megtekintése, módosítása:
  • a saját profil menüpontra kattintva, ahol azokat módosítani is tudja a felhasználó.
  • a későbbi adatok módosítását kérjük figyelmesen hajtsa végre, azokat nem áll módunkban minden esetben ellenőrizni, ha csak nem jelzi azt Adminisztrátorunknak és kéri a segítségét.

Amennyiben egy ellenőrzés során kiderül, hogy az illető hibás adatot adott meg egy későbbi módosítás során az illető jogosultságait, hozzáféréseit az Adminisztrátor korlátozza és értesíti a Felhasználót, hogy javítsa ki a hibás adatot.

  • Értesítés módjai:
    • telefonon (elsőnek)
    • emailben (másodiknak 1 hét türelmi idő)
    • az oldalon belépés után megjelenik egy figyelmeztetés, ez a figyelmeztetés. akár blokkolhatja az egész tartalomhoz való hozzáférést is. (minden esetben megkapja, addig fenn van, míg nem javítja ki a hibát és azt az Adminisztrátor le nem csekkolja)

Az érintett Felhasználót az Adminisztrátor megpróbálja elérni a megadott telefonszámon, ha ezt nem tudja megtenni, abban az esetben az Adminisztrátor aktiválja a figyelmeztető üzenetet és egyidőben küld a Felhasználónak egy emailt, amire 1 héten belül válaszolnia kell, amennyiben nem teszi meg az érintett Felhasználó a fiókja felfüggesztésre kerül a hozzá tartozó összes funkcióval, elérhetőséggel, jogokkal, beleértve a House Service ® Team egyéb szolgáltatásait, valamint a House Service ® Team által üzemeltetett weboldalak védett tartalmainak megtekintéséhez való jogosultságokat is.

Lájkolás:

  • Nem ez nem lájkolás. A lájkolásra több más lehetőség áll rendelkezésére a felhasználónak, aminek örülünk és természetesen meg is köszönjük.
Regisztrációs adatok megadása:

A Felhasználók regisztrációs adatait a House Service ® Team védett biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azt harmadik félnek a House Service ® Team nem szolgáltatja ki. ... Lásd Regisztrációs adatok védelme fejezet.
Az adatok megadása során kérjük ügyeljen minden regisztrálni szándékozó Felhasználó, hogy helyes adatokat adjon meg.
Az adategyeztetés során az Adminisztrátor segíti a Felhasználót a helyes adatok megadásában.
A Felhasználó általi későbbiekben végrehajtott adatmódosítás megfelelőségéért a Felhasználó felel.

House Service ® Team minden esetben a Felhasználó által megadott adatokkal dolgozik a  helytelenül megadott adatok okán keletkezett károkért, kellemetlenségekért felelőségre nem vonható!

Közösségi (Social) Facebook, Google, és Twitter lehetőségek valamelyikével történő regisztrációt követően, a regisztrálni szándékozó a küldő email címre válaszolva tudja meg küldenie a kapcsolattartási telefonszámot.

Kötelező adatok:

Védett tartalmak és a House Service ® Team adott szolgáltatásainak igénybevételéhez elegendő.

  • Név: (módosítható)a Felhasználó becses neve
  • Felhasználónév: (Adminisztrátor által módosítható) a használni kívánt Felhasználó név. Evvel, vagy email címével tud belépni a fiókjába. Azon Felhasználók, akik a House Service ® Team TeamSpeak szolgáltatását, akarják igénybe venni, kérjük az ott használni kívánt felhasználó nevüket adják meg.
  • Email cím: (módosítható) a regisztráció megerősítéséhez, belépéshez, kapcsolatfelvételhez, értesítéshez szükséges
  • Jelszó: (módosítható) a belépéshez szükséges jelszó
  • Telefonszám: (módosítható) Kapcsolatfelvételhez, adategyeztetéshez kell. A House Service ® Team nem fogja feleslegesen zaklatni a Felhasználóit :)
  • Captcha: a Felhasználó hitelesítése végett kell
Opcionális adatok:

Számlázáshoz, nyeremények kipostázásához szükséges.

  • Postai cím: (módosítható)
  • Születési dátum: (módosítható)
 
Adat ellenőrzés:
 
Regisztrációt követően:
  • Az Adminisztrátor megpróbálja felvenni az illető Felhasználóval a kapcsolatot a megadott telefonszámon és a Felhasználó által megadott adatokat egyeztetik.

Időszakos:

  • Egy előre nem bejelentett időpontban, szúrópróba szerűen.
    • egy adott Felhasználót az Adminisztrátor megpróbálja elérni a megadott telefonszámon, amennyiben ezt nem tudja megtenni, abban az esetben az illető Felhasználónak küld egy email, amire 1 héten belül válaszolnia kell, amennyiben nem teszi meg, a fiókja felfüggesztésre kerül a hozzá tartozó összes funkcióval, elérhetőséggel, jogokkal, beleértve a House Service ® Team egyéb szolgáltatásait is.
    • Az utólagos visszaélések elkerülése végett szükséges.
  • Egy új szolgáltatás igénybevételének alkalmával.
    • minden az adott Felhasználónak új szolgáltatást Adminisztrátorunk telefonon keresztül , hagy jóvá, akkor az adatokat is egyezteti a Felhasználóval.

A helyes regisztrációs adatok szolgáltatása, mind a Felhasználók és mind pedig a House Service ® Team érdekeinek védelmében szükséges, megadásuk kötelező, abban az esetben ha igénybe akarja venni a Felhasználó a House Service ® Team szolgáltatásait, valamint a House Service ® Team által üzemeltetett weboldalak védett tartalmainak megtekintéséhez jogosultságot akar szerezni.

A Felhasználók regisztrációs adatait a House Service ® Team védett biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azt harmadik félnek a House Service ® Team nem szolgáltatja ki.

House Service ® Team felhívja Felhasználói figyelmét, hogy a regisztrációkor megadott jelszavukat bizalmasan kezeljék, ne adják át arra illetékteleneknek. A House Service ® Team nem felel az ebből az okból keletkezett károkért, kellemetlenségekért.

Ha valamely Felhasználó még sem szeretné megadni személyes adatait, akkor az nem lesz jogosult a House Service ® Team szolgáltatásainak igénybevételére, valamint a House Service ® Team által üzemeltetett weboldalak védett tartalmainak megtekintésére.

  • House Service ® Team

    Műanyag, Fa, acél, Hi Sec, alumínium bejárati, terasz, erkély, kert, vagy garázs ajtó, ablak, postaláda, kapu szervizelés, karbantartás, javítás, beállítás, nyitás, zár csere, zár beállítás, zár szerviz, pánt csere, kilincs szett csere, egyedi törésvédő pajzs tervezés, telepítés. Sürgősségi,

    SOS, S.O.S. nyitás, javítás NON STOP! SZEGED! Éjjel Nappal. 24/7.

     
    !! NON >> ! 0-24/7 SERVICE ! << STOP !!
     
  • House Service ® Team

    Zárnyitás, Zárszerviz, Zárcsere, Zárbeállítás
    Ajtónyitás, Ajtószerviz, Ajtójavítás, Ajtózár csere
    Teraszajtó nyitás, Teraszajtó szerviz, Teraszajtó zárcsere
    Bukó nyíló ajtónyitás, bukó nyíló ajtószerviz, bukó nyíló ajtózár csere
    Ablaknyitás, Ablakszerviz, Ablak zárcsere
    Bukó nyíló ablaknyitás, bukó nyíló ablak szerviz, bukó nyíló ablak zárcsere

    >> SOS  +36/30-714-4700  SOS <<
  • House Service ® Team

    100 % Szegedi cég, Szegedi székhely, Szegedi szakember!

    Áfakörös, Számlaképes Egyéni vállalkozás.

    Mi soha nem mondunk nemet, semmire...
  • wpde00ae4f

    Príma Klíma Technika
  • HouSErvicewhitebackround

    HouseService ® Team - Zárszerviz 0-24 Szeged
  • < Köszönet >

    Ezúton mondunk köszönetet mindenkinek aki a mi szolgáltatásunkat választotta.
    Mindenkinek akik, megosztottak és lájkoltak bennünket Facebook oldalukon.
    Minden kedves ügyfélnek, akik hírül vitték, hogy A HouseService ® Team segít a bajban!

    Továbbra is állunk rendelkezésükre 2019 ben is.

    HouseService ® Team
  • H.S 002HouseService ® Team
    HouseService ® Team - Zárszerviz Non Stop Szeged
  • HouSErvicewhitebackroundzold
    HouseService ® Team - 0-24 Zárszerviz Szeged
  • villam-zarnyitas-logo-01

    Autózár Specialistánk

    Szabó Dénes
    Villám Zárnyitás

Zárnyitás, Ajtónyitás, Zárszerelés, Zárjavítás, Zárszerviz, Nyílászárószerviz, Ajtó beállítás, Hi Sec biztonsági ajtó szerviz, Lakatos

Csongrád megye, Bács-Kiskun megye, Békés megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye

>> +36/30-714-4700 <<

Roncsolás mentes ajtónyitás, azonnali kiszállással 15-45 perc.
Non Stop

  • Zárszerviz 0-24 Szeged
    Szolgáltatásainkat igénybevették

    Szeged, Hódmezővásárhely, Makó, Algyő, Deszk, Röszke, Mórahalom, Ásotthalom, Kiskundorozsma, Kiskunhalas, Soltvadkert, Kiskunfélegyháza, Kalocsa, Kistelek, Balástya, Kecskemét, Szarvas, Csongrád, Szentes, Orosháza, Kalocsa, Battonya,  Mezőhegyes, Bordány, Zsombó, Üllés, Mihálytelek, Szatymaz, Sándorfalva, Tiszasziget, Domaszék, Újszentiván, Ferencszállás, Csorvás, Kondoros

X

House Service ® Team - Non Stop Zárszerviz Szeged

A Házirend tiltja a másolást! Ne Lopj!

SOS > +36/30-714-4700 < SOS
> Non Stop Zárszerviz Szeged <

HouSErvice 004

Cégünk emberei 2019 02 14 től Németországi továbbképzésen vesznek, részt Szíves elnézésüket kérjük.

Újbóli 0-24 Non stop ügyelet elérhető 2019 02 17 től.

Addig is olvasgasson, tájékozódjon, reméljük írásunk segítségére lesz.

Várjuk vissza, amennyiben nem SOS problémával keresett meg bennünket.

Üdvüzlettel a House Service ® Team